Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzeLovtza czemu nie pojawisz sie w Lublinie na treningu i nie napiszesz, że zamyka się obiekt na który przyjeżdża okolo 50 maszyn. Dzisiaj byli tam ludzie z Krakowa, Wa-wy, Lublina i wielu, wielu innych miejsc. O tym pisz człowieku jak nie masz o czym. Tor w Lublinie będzie zamkniety lada dzień, a o nowym (obiecywanym przez urzędników) nic nie słychać. Może popilotujcie ten temat? Zgadzam się z konstruktywnymi uwagami i myślę, że są one potrzebne. Popatrz jednak na to gdzie odbywają sie zawody BSB lub AMA. Kilka lat wstecz Ben Spies ścigał się miedzy kostkai słomy, a dziś jest w Moto GP.Tak też mogą rodzić się i rozwijać młode talenty. Dla mnie treningi na lotnisku są bez dyskusyjnie potrzebne i porządane. Zapraszamy do Lublina 26 lub 27 maja. Wpadnij, a będziesz miał o czym pisać i z kim porozmawiać.
OdpowiedzTemat toru Lublin poruszaliśmy wielokrotnie: http://www.scigacz.pl/S,p,Tor,Lublin,urodzony,w,1978,zamordowany,przez,urzednikow,16667.html, co do reszty wydaje mi się, że nie do końca odczytałeś przesłanie publikacji.
OdpowiedzLovtza. Proponuję mniej filozofii, a wiecej merytoryki. Sorry, ale ile razy pofatygowałeś się do Lublina aby zgłębić temat likwidacji obiektu i powalczyć o jego przyszłość? Z kim rozmawiałeś w tej sprawie i ile poza tym wspomnianym przez Ciebie zamiecił "Ścigacz" na swoich łamach? Pamietam "prorocze" artykuły jakie zamieścił Ścigacz. Łatwo było stwierdzić "a nie mówiłem" pom likwidacji toru. Co do możliwości przeczytania w całości Twojego artykułu to faktycznie nie podołałem temu wyzwaniu. Stało się tak tylko dlatego, że poza częściową słusznością podnoszonych argumentów, wygląda on jak otwarty atak na tego typu działalność z czym ABSOLUTNIE się nie zgadzam. Życzę więcej obiektywizmu i powrotu do merytorycznym analiz, jakimi już wykazywałeś się w odniesieniu do innych tematów.
OdpowiedzPodpowiem Ci jedno. Rolą prasy na całym świecie jest podnoszenie dyskusyjnych tematów i poddawanie ich pod publiczną debatę, a nie wybieganie z bagnetami na barykady. Torowi Lublin poświęciliśmy bardzo dużo czasu i uwagi, ale bez działań lokalnych użytkowników i presji na tzw. czynniki decyzyjne temat był nie do obrony... Po prostu.
OdpowiedzA co sam zrobiłeś by tego toru nie zamknęli? Co zrobiło tych pięćdziesiąt osób co tam było? Jeśli nie pokażecie, że macie zdanie to nikt się nie będzie z Wami liczył. Np. kilka akcji by autostrady były tańsze dla motocykli dało rezultat. Kilka osób marudzących na jakimś forum czy społeczności to nie powód by cokolwiek istniało.
OdpowiedzPrzyjacielu. Poczytaj o tym temacie więcej, a potem możesz mi zadawać pytania. Informacje na temat tego co działo się w ramach prób uratowania Toru Lublin napewno odnajdziesz w necie, na kilku portalach. Miłej lektury.
Odpowiedz